سوالات متداول

آخرین بروزرسانی 12/12/1398

شما می توانید تا قبل از مرحله ارسال کالا (قابل مشاهده در نوار وضعیت)، کل سفارش و یا بخشی از سفارش خود را لغو نمایید.
۱. به منوی “سفارشات من” رفته و در نوار وضعیت کالا گزینه ی “لغو ارسال کالا(ها)” را کلیک نمایید.

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

وارد سایت ریتوپی شوید.
روی گزینه حساب کاربری من کلیک کنید.
در این قسمت با زدن گزینه سفارشات من میتوانید جزییات سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” آیا می خواهید کالا به همین آدرس ارسال گردد”، شما می‌توانید  آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت ریتوپی با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

سوال دیگری دارید؟

از ما بپرسید